tiistai 16. helmikuuta 2016

Ystävänpäivän Eukalyptukset




Mä olen ihan varma, että mun kännykän kamera on mennyt tässä vuoden mittaan huonompaan kuntoon, kun tuntuu että jokainen sillä otettu kuva on suhruinen entisen terävän sijaan. Mutta en jaksanut kaivaa järkkäriä esille kun napsin sunnuntaiaamulla mun ystävänpäivänsukista kuvat. Silloin kun ensimmäistä kertaa bongasin näiden Eukalyptus -sukkien kuvan Voihan Villasukka -ryhmästä, tiesin että nämä on joskus saatava itsekin puikoille. Ohje sukkiin löytyi täältä ja oli kyllä todella hyvin kirjoitettu. Minusta tuo pitsineulos näyttää muodostavan pieniä sydämiä, joten hempeillekseni lisää, neuloin sukat vaaleanpunaisesta seiskaveikasta. Sukat valmistuivat sopivasti viime viikonloppuna ja pitihän ne ystävänpäivän kunniaksi laittaa jalkaan. Kuvaan päätyi mukaan myös ystävänpäivän ruusut, kun mies lauantaina kauppareissulla kysyi että ostetaan ystävänpäiväkukkia. No tietysti ostettiin, minä niin rakastan tuoreita kukkia keittiön pöydän maljakossa! Taisin myös rakastua tähän sukkamalliin, nämä sukat olivat kyllä kivat neulottavat!

Ei kommentteja: