maanantai 3. kesäkuuta 2013

Kesäkukkia ja kuulumisia






Oikeasti mun pitäisi olla jo nukkumassa, mutta täällä vaan valvon. Yritin kirjoitella tänne muutamaa postausta säilöön muotoilu-opintojen aikasista koulujutuista, jottei tämä blogi ihan kokonaan hiljenisi. Mä olin kuvitellut etukäteen, että viettäisin seuraavat kaksi viikkoa varsin huoletonta lomaa ennen kuin kesätyöt alkavat, mutta viime viikolla saapunut työtarjous muutti kaiken ja tulenkin juhannukseen asti olemaan aika työllistetty. Mutta ei ole mennyt artesaanikoulutus ihan hukkaan, kerrankin teen jotain jossa voin hyödyntää koulutustani. Ja ensimmäisen päivän jälkeen olen asiasta kovin innostunut, vaikka selkä tottumatta vähän jumitteleekin. Ehdin mä sitäpaitsi lomailemaan sitten elokuussa. Ehkä. Tai sitten en, katsotaan miten tilanteet kehittyvät. Kuumat kelit eivät ole houkutelleet oikein käsitöidenkään pariin ja jos totta puhutaan, niin en ole paljoa ehtinyt edes kotona aikaa viettämään. Olen yrittänyt keksiä jotain kivaa kesäkäsityötä, mutta se on vielä pahasti mietintäasteella. Jottei postaus olisi ihan kokonaan kuvaton, niin kuvituksena olkoon viime viikolla ottamiani kuvia vanhempieni pihalta. Luonto on vain niin kaunis kun kukat kukkivat. Me odotellaan täällä vielä sadetta, sillä siitepöly kiusaa aikalailla ja vaikka en tunnusta sille allerginen olevani, niin jostain syystä ihoni kiukustui taas oikein kunnolla kutisemaan ja viime päivät ovat olleet henkistä taistelua, etten raavi itseäni rikki. Rasvaa ja rasvaa ja vähän vielä allergialääkettä niin eiköhän se siitä taas. Haaveilen pääseväni tällä viikolla jo heittämään talviturkkia, vaikka yleensä olen odotellut aina elokuulle asti. Viikonloppuna voitaisiin hieman harrastaa myös kotimaan matkailua, katsotaan. Nyt kuitenkin höpöttelin taas jo sen verran, että iloitsen jos joku tämänkin höpinän jatkoin lukea, suljen koneen, pakkailen vähän kimpsuja kasaan ja hyppään sitten peiton alle! Hyvää yötä ja mukavaa alkanutta viikkoa!

Ei kommentteja: