torstai 8. heinäkuuta 2010

Huh Hellettä Heinäkuu!


Heinäkuun ensimmäiset päivät:

- Olen löhönnyt auringossa
- Valittanut helteestä
- Syönyt pehmisjäätelöä

( Helsingistä mukaan tarttuneet: Violettimusta tunikahuivi Vero Moda. Huivi, pitsipannat ja timanttihiuskorista H&M. Iso teemuki Indiska ja loput kamat Sinellistä. )

- Olen käynyt uimassa
- Kaatunut uimapatjalla veteen
- Kiusannut järvessä olevia rapuja kepillä


- Olen ollut rippijuhlissa
- Käynyt kesäteattereissa
- Shoppaillut Helsingissä

( Tuliaiset Fiskarssin ruukilta: Huivilankaa Haapsalusta, Nypläyslankoja, pieni peili ja askartelukamoja. )

- Olen saanut varmistuksen työssäoppimispaikkaan
- Hikoillut työpaikalla
- Istunut varjossa neulomassa


- Olen ostanut melkein joka päivä herneitä
- Kävellyt läpsykät jaloissa
- Nauttinut raikastavista ukkoskuuroista
- Ollut joka ilta menossa johonkin suuntaan, niin ettei kamera ole koskaan ehtinyt mukaan

Jospa ensiviikolla vähän rauhoittuisi, ilmakin saisi hieman viilentyä. Varjossa viihtyy niin paljon paremmin, töissä ei oikein jaksa mitään näin kuumalla. Nukkuminen on jäänyt vähäiselle, saisipa edes muutaman viikon loman, tuntuu että tekemistä olis vaikka miten ja heinäkuun puoli väli lähestyy. Olen kuitenki kiireestä huolimatta nauttinut jokaisesta päivästä, monessa paikassa on tullut käytyä ja ehtiihän sitä tarttumaan ompelukoneeseen taas syyskuussa!

Ei kommentteja: