perjantai 12. syyskuuta 2008

sotasia tekstejä

nyt on sitte takana äikän tekstitaidon koe. ei mitään käsitystä miten se meni. aika vaikeet aiheet mut sain mä nyt jotain sepustettuu... kattoo sitte et oonko kirjottanu ihan aiheen vierestä. enää esseekoe viikonpäästä. täytyy olla tyhmä et ilmottautuu tollasiin uusintoihin :D

mitäs mitäs... keskviikkona jäin koulun jälkeen saloon ja pääsin leikkimään kummitytön kanssa. oli kyl hyvän nimen antanu kummityttö nukelleen, henni se kuulemma on :D lähdettiin sitte serkun kanssa sinne elävän mallin piirrustukseen. ei ollu mitään komeita alastomia miesmalleja vaan ihan omaa pärstäämme piirrettiin. 10% piirtämistä ja 90% ittensä kattelua peilistä. tajusin etten osaa piirtää ja että tartten ajan kosmetologille :D mut oli ihan kivaa, aika pieni ryhmä ja mä olin nuorin ja suurinosa niistä oli tosi hyvii piirtämään, mut jos mä vaikka kans oppisin. loppuilta taas leikkittiin...

eilen olin taas aikasin menossa. ope teki lukujärjestyksen muutokset ja tunnit alko vast yhdeltätoista mut olin koululla jo vähän vaille yhdeksän. sitä ennen kerkisin käydä citymarketis ostamas hyvii irtokarkkei. en oo ennen tajunnukkaan miten hyvä irtokarkkihylly siellä on, säkki paino lähemmäs kilon :D koulussa sain loimee maalattuu ja yhden 40 cm palan kudottuu. kolme jäljellä, mutkun kello tuli varttii vaille neljä niin päätin jättää työn kesken. ens viikolla pitäis olla valmista, saan nähdä... kotona piti vähän lukee äikkää, ajoin ärrän kautta hakee h&m:n paketin ja söin vähän ensin. sitte tuli isi joka oli käyny ostamassa nindendo wiin ja wii fit laudan ja koko ilta istuttiin koko perhe olkkarissa ja naurettiin kun yritettiin jotain pelata. mut iäks peli määritti 36 vuotta, täytyy varmaan pikkasen alkaa treenata :D löyty sieltä sentään jooga, nyt voin sitä alkaa harrastamaan, vaikka pilates oliskin varmaan viel mielenkiintosempaa. katoin myös pari jaksoo heroesii kun olin ensin uuvuttanu itteni pyörittämäl hulavannetta 700 kertaa kahdenminuutin aikana. tosin äiti väitti et mä heilutan vaan polviani, en lantioo, mut mistäs se kone sitä tietää ;)

Ei kommentteja: